Tuesday, December 6, 2011

TIBA-TIBA AKU TERINGIN

winter sonata
Assalamualaikum...

Tiba2 hari ni aku teringin nak menonton citer ni kembali. Itu pun lepas dapat link dari kawan FB ku. Macam2 citer Korea ada kat dalam link ni...Best la pula.

Citer ni dulu aku bukan ikut sangat pun, maklum la masa tu zaman tengah belajar kat Universiti. Masa nak menonton TV tu agak terhad. Lagi pun seingat aku masa belajar kat UiTM Shah Alam dulu aku memang jarang masuk berehat kat bilik TV. Kalau aku masuk bilik TV tu sebab aku nak hadiri meeting blok. Itu jer la. Memang aku ni suka bertapa dalam bilik hehehe...

Lagu tema citer ni memang best. Kebetulan pula penyanyi kita Hazami melayukan lagu Winter Sonata ke Sonata Musim Salju...memang best, layan tu :-)

So ini la link nya... http://www.maaduu.com kalau korang berminat jom la singgah yer...kita layan drama korea yg dulu dan terkini...:-)

No comments: