Monday, December 19, 2011

SETIA KU DI SISI MU

tengok tu tidur pun nak dekat dengan popo

angah memang sayang sangat kat popo
Assalamualaikum...

Salam sayang buat semua pembaca blog...blog aku ni tak la glamer macam blog2 org lain tapi di sini la aku meluahkan rasa hati dan perasaan ku. Kalau sedih maka sedih la yg ku luahkan, jika aku hepi maka citer aku pun sure la hapi2 belaka.

Tengok tu tajuk jiwang beb...tapi hakikatnya itu la yg aku cuba gambarkan perasaan cats aku ni. Angah memang setia sungguh menemani PoPo yg masih tak berapa nak sihat. PoPo nampak masih menyesuaikan keadaan dirinya yg petah tulang peha.

Tiap2 malam PoPo mesti nak tidur kat bilik kami berdua, dia masih tak nak tidur dengan cats lain. Mungkin PoPo masih ingin bersendiri. Tapi Angah sentiasa ada di sisi PoPo. Tidur malam ker pagi ker siang ker sure la Angah di sebelah PoPo. Kadang2 tu aku marah juga sebab nampak PoPo tak selesa...PoPo akan terhinjut2 melompat datang kat aku. Tapi Angah tetap ikut. Mula tu marah juga kat Angah, tapi lama2 aku biarkan jer la sebab makin di larang makin dekat Angah dengan PoPo.

Tengok tu haiwan pun tahu menghargai kasih sayang, kenapa manusia mengabaikan kasih sayang??? renung2kan ... pesanan untuk diri ku juga :-)

2 comments:

MONIE said...

perasaan sayang...

Siti Azlina Abdul Aziz said...

betul perasaan sayang itu wujud di mana2...