Monday, December 26, 2011

HATYAI WITH LOVE

myself yg dah kepenatan

my hubby
Assalamualaikum...

Penat pun tak hilang lagi...terus up date blog..gambar pun panas2 baru keluar dari kamera...Syukur Alhamdulillah kami dah sampai rumah tepat jam 9.15 malam...itu pun singgah makan dulu kat kedai makan nasi kandar Subaidah. Bukan apa dari tadi tak makan nasi asyik ratah ayam ngan pulut jer :-).

Hari Jumaat lepas Hubby balik terus kata nak bawa aku gi honeymoon kat Hatyai...biar betul angin tak der ribut tak der tiba2 mood romantik dah datang wah shiok tu hehehe....lagi pun aku dah dekat 2 thn tak pi bercuti. So dah org ajak pergi la jer la...semuanya di sponser oleh hubby tersayang...

So petang Jumaat lepas aku habis jer tusyen...terus kami ke Pasific untuk tukar wang dari RM ke Bath...duit Thailand ... Tapi yg bestnya aku siap dapat hadiah lagi... My Tab hehehe...shiok lagi hehehe...itu kita citer esok pula yer hehehe....

Ok, so hari Sabtu pagi kami bertolak dengan menaiki Van ke Thailand...save duit minyak tu...lagi pun kami nak relaks kan so tak payah la nak drive ni semua...just relaks dan driver yg bawa...

Sampai sana, kami tinggal di Hatyai Home Garden Hotel. So far bilik yg kami dapat so good, duluxe suit...and suitable for couple yg nak honeymoon...:-)

Kami duduk sana 3 hari 2 malam. All my cats dijaga rapi oleh adik2 ipar tersayang...so sweet...but in deep of my heart aku punya la rindu giler kat all my cats...sayang sangat kan...jadi macam ni la.

So hari ni aku dan suami dah balik so insya Allah next coming trip we are going to Bangkok pula. Tapi kali ni nak naik keretapi..Hubby kata 20 hours inside the train..Masya Allah dekat sehari tu...and then siap ada tempat tidur yg selesa...erm..sound good...nanti kita tengok pula macam mana adventure nya ok...Adios!!

No comments: