Sunday, December 11, 2011

Hafiz - Untuk Kamu (Ombak Rindu OST)



UNTUK KAMU - SUAMI KU

Raut wajah...Mendamaikan...
Dan sesuci..Selembut hatimu..
Sinar mata...Mempersona...
Bagai gugur seluruh jantungku...

Aku Ingin engkau tahu...
Cinta aku satu...
Tercipta buat dirimu..
Hanya... Untuk kamu...

Huuu....Huuu...Huuu....
Huuu....Huuu...Huuu...

Aku ingin engkau tahu..
Cinta aku satu.....
Tercipta buat dirimu...
Hanya untuk kamu....

Assalamualaikum...

Bila berjauhan dengan suami macam ni mula la rasa sayu, pilu, rindu bercampur menjadi satu. Bukan apa suami aku outstation ke Singapura 4 hari. Bermula hari ni sampai la hari Rabu nanti. Semoga suami ku selamat pergi dan selamat kembali insya Allah.

Dalam citer Ombak Rindu aku suka sangat lagu ni. Bukan apa rasa tak serabut. Mendamaikan dan boleh tenangkan jiwa. Ini secara lagu jer la. Kalau nak lebih membahagiakan dan juga lebih tenang Solat la jawapan nya kan...

So apa pun aku harap korang enjoy :-)

No comments: