Saturday, December 17, 2011

NEW MEMBER IN MY BIG FAMILY

ini la hiro atau e-oo
Assalamualaikum...

Hari ni baru berkesempatan nak snap gambar si kecik ni...Hiro namanya...nama manja E-Oo. Kenapa aku letak nama Hiro sebab masa Hiro ni dilahirkan...ada 2 lagi adik beradik Hiro. Tapi kedua2nya mati pada hari yg sama iaitu dua hari selepas mereak semua di lahirkan. Hiro ni anak yg sulung, kenapa aku tahu dia ni sulung sebab aku la bidan terjunnya hehehe...

E-Oo ni kalau kita panggil nama dia cepat jer dia toleh ke arah kita...macam dah tahu jer itu nama dia. Memang bijak si kecik ni. Tapi yg bestnya E-Oo ada banyak ibu angkat. Maklum la dua ibu lagi tu kematian anak2 mereka...So E-Oo ditatang bagai minyak yg penuh la...bangun tidur minum susu...tengok badan pun dah tembun tu.

Apa pun mama harap E-Oo akan membesar dengan sihat yer comeiii mama...:-)

angah still temani popo
Ini pula citer Angah dengan PoPo...malam ni Angah still jaga PoPo lagi...rajin sungguh la anak jantan sekor ni. Tapi kadang2 Angah ni over...PoPo jadi rimas...mula la PoPo ketuk pintu panggil aku bawa dia masuk bilik. Alahai Angah perihatin sungguh la anak jantan sekor ni.

So ini la serba sedikit tentang famili besar aku. Walau pun aku belum di kurniakan anak tapi mereka ni la pengubat kesunyian aku...Terima kasih Allah dia atas pemberian kasih sayang ini buat kami berdua... :-)

No comments: