Wednesday, November 16, 2011

BILA SUAMI ISTERI DEMAM

gambar sekadar hiasan
Assalamualaikum...

Tengok tajuk jer dah tahu kan mood aku tak berapa nak stabil hari ni. Maklum lah mood sakit huhuhu...Semalam kami berdua dilanda demam...Suami ku bersin tak berhenti2, aku pula batuk bersungguh2 huhuhu...tragis betul tau.

Semalam kami berdua tidur dalam keadaan yg sangat2 tak selesa. Tapi nak buat macam mana kan...dah itu kesakitan yg di beri Allah untuk kami. So hari ni, aku dah makan ubat yg masih ada hehehe...nampak sangat aku makan ubat tak habis kan. Tengah hari tadi Hubby aku pulang bawa balik ubat batuk dan selesema. Aku rasa dia beli kat Farmasi Mawar kat depan jalan rumah kami ni.

Suami aku ni kalau demam memang susah nak jumpa doktor. Dia mesti ke farmasi jer hehehehe...takut betul la Cik Abang aku ni :-). Berlainan dengan aku sakit sikit jer nak jumpa doktor. Rajin betul dok dating dengan doktor. Tapi apa pun aku bersyukur sangat2 sebab kawasan perumahan kami ni serba lengkap, klinik ada farmasi pun ada.

So harap2 kami berdua akan segera sembuh yer...doakan kami tau :-)

No comments: