Saturday, November 26, 2011

SALAM MAAL HIJRAH 1433

lambang maal hijrah
Assalamualaikum...

Salam Maal Hijrah dari aku yg bergelar Hajah Siti Azlina  Abdul Aziz dan suami ku Encik Ibrahim Nordin. Semoga kita semua mendapat keberkatannya di tahun baru islam ini yer.

Kalau masuk tahun baru sure org akan bertanya tentang azam tahun baru. Bagi aku azam tu tak penting yg penting kita mesti sentiasa melakukan kebaikan dari sebelum-sebelumnya.

Semua orang pasti nak jadi yg terbaik kan...begitu juga dengan aku pasti nak jadi yg lebih baik dari sebelum ni. Aku mahu jd insan yg sentiasa merendah diri, tidak manyakiti hati insan lain dan aku ingin bergelar seorang ibu. Itu la impian aku dari hari ke hari tanpa jemu aku meminta.

Semoga tahu depan ada sinar yg menanti untuk diri ku dan suami...Salam Maal Hijrah untuk semua rakan blogger sekalian...:-)

"HIJRAH ITU PENGORBANAN, HIJRAH ITU PERJUANGAN, HIJRAH ITU PERSAUDARAAN, HIJRAH MEMBENTUK PERPADUAN...."

No comments: