Friday, November 11, 2011

INGAT LAGI TAK CITER NI

yo soy betty la fea
Assalamualaikum...salam penuh kasih sayang dari Ct di Butterworth..wah satu mukadimah yg panjang lebar ni. Hari ni tiba2 teringat pula kat citer ni. Yo Soy Betty La Fea atau lebih dikenali sebagai The Ungly Betty versi Amerika Latin gitu. Citer ni memang popular sekitar tahun 1999 - 2000 macam tu la...Sebab seingat aku masa citer ni ditayangkan aku tengah amik master kat UiTM Shah Alam. Punya la kelam kabut balik dari kelas semata2 nak tengok citer Betty ni.

Kenapa aku suka sangat citer ni?? hehehee....Tak lain tak bukan sebab kebijaksanaan nya dan sikap penyabar nya tu. Lurus bendul dia tu kadang2 macam lurus bendul aku la pula hahahaha...aku ni kalau org menipu kadang2 boleh percaya tau. So kalau ada hati korang nak menipu aku tak payah risau dengan sepantas kilat aku akan percaya hahahaha....:-)

Lurus bendul ni ada kebaikan dan keburukkannya...yg buruknya tu banyak kepada diri kita sendiri. Kita akan selalu di buli dan selalu akan di ambil kesempatan di atas kebaikan kita. Tapi bagi aku tak per la kalau nak kena buli pun...Allah pasti akan bantu kita. Tapi jangan la kita saja2 buatkan diri kita dok kena buli pula...itu carui nahas namanya kan :-)

So hari ni aku nak layan citer ni kat Youtube...saja jer nak isi masa lapang. Maklum lah aku kan dah kembali jadi permaiSURI di RUMAH ku ni heheheeh....layan jer la beb adios!!

No comments: