Tuesday, March 29, 2011

Diana Ross - "When You Tell Me That You Love Me"



"When You Tell Me That You Love Me"....

Sweet kan kalau ada orang ucapkan kata cinta buat kita...terasa diri berada di atas awan buat seketika hehehe...itu la yang semua makhluk Allah ingin kan. Mana ada manusia yg suka diri nya ada musuh...Aku pun tak nak ada musuh. Kalau boleh aku nak berkawan dengan semua orang dalam dunia ni...Mujur la kita dilimpahkan dengan teknologi canggih sekarang ni. Dapat juga kita berhubung di antara satu sama lain. Walaupun hanya di alam maya, tapi ia cukup memadai bagi ku.

Kenapa aku pilih lagu ini? Ya, ada sebab nya. Sebab ini la lagu bahasa inggeris yg pertama buat aku jatuh cinta dan menghafal lirik nya. Kalau tak salah aku masa tu aku masih di sekolah rendah...Konon hebat la kan sebab dapat hafal lirik omputih lagi hehehe...

Lagu ni merupakan satu inspirasi buat ku untuk terus mencintai dan menghargai insan yg sangat mencintai aku. Dalam bercinta mesti saling memahami, walau pun kadang kala ada pergaduhan, itu semua asam garam dalam kehidupan. Kalau tak gaduh pun tak boleh juga. Kata Allahyarham Tan Sri P.Ramlee, sedangkan lidah lai tergigit, ini kan pula suami isteri :-)

So kawan2, jom kita layan lagu yang penuh menyentuh perasaan kita di petang2 selasa ni. Dan kalau boleh belajar la mengucapkan kata cinta pada mereka yg mencintai kita...:-)

No comments: