Monday, March 14, 2011

INI LA BOBOY


Aloha,

Kalau tadi gambar 'Gurgirl' sekarang gambar abang nya pula 'Boboy'. 'Boboy' ni nampak jer wajah brutal tapi dalam hati ada taman...kalau boleh nak kita belai sayang selalu kat dia...

Kalau aku basuh baju mula la dia pun nak tolong sama...kira macam perangai betina la walau pun dia ni jantan. Kalau tak pun dia mula la nak kita dukung dia. Kalau la kita buat2 tak nampak dia jap lagi mula la naik atas mesin basuh tu dan terus peluk kita...kelakar habis la si 'Boboy' ni.

Waktu gambar ni di ambil 'Boboy' baru bangun tidur. Tengok la wajah nya tu...muka terkejut hehehe...mana tak nya tiba2 ada flash pula...tak sempat nak posing katanya :-) (hanya aku yg faham bahasa kucing meoww..)

Ok la, nanti aku masukkan lagi gambar2 kucing2 yg ada dalam peliharaan ku ok...adios!!

2 comments:

sya hassan said...

comeyll.. sy suke kucing.. penah bela dulu tpi da mati.. smpai skunk xbela2.. trauma.. sob3

SayangSal said...

i suka tgk kucing....tapi i alergy....he he he...so tengok jer la kan..